Implantologia

Implantologia to metoda uzupełniania braków zębowych za pomocą wszczepienia tytanowego korzenia a następnie osadzenia na nim korony, mostu lub protezy. Dzięki tej metodzie uzyskujemy uzupełnienie protetyczne najwyższej jakości .  Pacjent posiada uzupełnienie o maksymalnym komforcie i wytrzymałości jak prawdziwe zęby. Leczenie implantologiczne to proces dzielący się na dwa podstawowe etapy. Pierwszy z nich polega na wszczepieniu tytanowego implantu w kości żuchwy lub szczęki.  Drugim etapem jest osadzenie na implancie uzupełnienia protetycznego. Natomiast wybór samego  procesu leczenia implantologicznego zależy od warunków  w jamie ustnej pacjenta. Leczenie szybkie ( implant w jeden dzień ) lub długotrwałe ( od 3-12 miesięcy ). W naszym gabinecie gwarantujemy Państwu najwyższą jakość przeprowadzonego leczenia i poczucie bezpieczeństwa. Używamy implantów renomowanych producentów.  Posiadamy  wysokospecjalistyczny sprzęt (tomograf 3D), który z najwyższą precyzją pozwala zaplanować zabieg wszczepu implantu (nie na oko- jak to ma miejsce w wielu przypadkach). Na podstawie zdjęcia tomograficznego  dokonywane są pomiary dzięki którym możemy  dobrać najlepszy  implant do warunków pacjenta. Skutkiem złego doboru implantu ( na oko) może być np. uszkodzenie nerwów w żuchwie lub przepchnięcie implantu do zatoki.

Badanie tomograficzne ma na celu analizę pacjenta pod względem gęstości kości  w miejscu przyszłego implantu. Takie badanie jest podstawą do wszczepienia  implantu i daje 100% pewność jego stabilności. Brak przeprowadzenia analizy gęstości kośćca skutkuje niepowodzeniami - wypadanie implantu . Kolejną światową nowością, którą proponujemy Państwu  w usłudze implantacji jest stosowanie indywidualnych szablonów wytworzonych (metoda druku 3D)  na podstawie wirtualnego pozycjonowania implantu, opartego na zdjęciu tomograficznym.  Zaprojektowanie i wykonanie szablonu ma na celu zoptymalizowanie pozycji implantu do warunków klinicznych i protetycznych jak również  eliminację błędów  ludzkich   podczas zabiegu wszczepiania.